Blog Awards 2012


Såg igår i det senaste numret av VeckorRevyn att de nominerade i de olika kateorierna till Blog Awards 2012 "har släppts"! Spännande, och kul! :) (Klicka på bilden, eller klicka här, för att komma till röstningen!)
Det finns totalt 10 kateorier och jag tänkte ge er mina nominerade i samtliga kategorier! :D

Årets bloggraket: Jag lägger min röst på Sarah Tjulander!
Sarah Tjulander: Spännande tjej, spännande blogg! Läsvärd!
Carola Häggkvist
Petra Bohman
Molly Sandén
Camilla Gervide

Årets modeblogg: Jag lägger min röst på Victoria Törnegren!
Victoria Törnegren: Ständigt inspirerande tjej med snygga outfits, modetips och med ett skrivande som lockar.
Amanda Berg
Fanny Lyckman
Angelica Blick
Frida Grahn

Guldpennan: Jag lägger min röst på Marcus Birro!
Fredrik Backman
Sandra Beijer
Regina Katralen
Marcus Birro: Marcus Birro vet vad pennan (tangenterna) är till för! Det är vackert, djupt, ärligt och rått - på enkel svenska.
Moa Allansson

Årets blogginspiratör: Jag lägger min röst på Tyra Sjöstedt!
Elaine Eksvärd
Clara Lidström
Manuela Kjeilen
Katarina Testad
Tyra Sjöstedt: En inspirerande blogg, fast inte för mig då jag inte är någon hästfantast. Men Tyra i sig är en inspirationskälla som heter duga. Tjejen har hästgård, eget märke och nätshop OCH två bloggar!!! Hur många timmar har Tyras dygn? 27..? Hur som helst - inspirerande, motiverande och otrolig duktig!

Årets beautyblogg: Jag lägger min röst på Linda Hallberg!
Linda Hallberg: En tjej som kan sina skuggor, sina dipliners och sin mascara. Med ständigt inspirerande sminkningar och fantastiska bilder! Inga vardagssminkningar för mig - eller festsminkningar heller för den delen - men det handlar inte om vad som passar mig personligen. Tjejen inspirerar - för hon lever sin dröm och hon brinner för det hon gör. DET är vad som räknas - och det inspirerar!
Dejana och Louise
Helen Torsgården
Viola Holmgren
Linnea Jirasek

Årets bloggprovokatör: Jag lägger min röst på Natashja "Lady Dahmer" Blomberg!
Natashja Blomberg: Med en helskön attityd och inställning till livet och allt som hör till, med vänskap och kloka ord, med barn och familj. Bloggen är baserad på orden naturlig, tuff och älskvärd!
Aliette Corleone
Anitha Schulman
Hanna Widerstedt
Fanny Åström

Årets hälso- och träningsblogg: Jag lägger min röst på Sofia Sjöström!
Sofia Sjöström: Med en motiverande och inspirerande blogg om mestadels PT, träning, kost och vad som motiverar. Hon vet vad hon snackar om (och vad hon gör)!
Linn och Ingrid
Jessica Clarén
Ida Warg
Elbe

Årets bloggsnackis: Jag lägger min röst på Isabella Löwengrip och Size me!
Isabella Löwengrip, Size me: Det är inget snack om saken - denna röst var enklast att lägga! Finns en mer driven person? Jag älskar hennes Size me - älska dig själv, och var den du är! Jag lovar, Isabella är den som främst fått mig å inse att det är OKEJ med lite gott någon gång ibland.
Cimon Lundberg, Killgruppen
Cissi Wallin, Gina Tricots skyltdockor
Julia Skott, Kroppsbild
The Kick Back Pack, en grupp beståene av fem tjejer som är för en positivare bloggvärld: Keela, Kandylandy, Hofh, Caty och Epicfaiil.

Årets internationella blogg: Jag lägger min röst på Kenza Zouiten!
Hanna Montazami
Sara Montazami
Kenza Zouiten: En som tjej som verkar ha båda fötterna på jorden, med ständiga projekt och resor på gång, fest på fest, och andra trevligheter! Och bra med inspiration i modesvängen! En tjej som bloggar för en bred läsargrupp, för flertalet länder och med ett brett utbud av inlägg. Kenza passar majoriteten!
Elin Kling
Caroline Blomst

Årets blogstar: Jag lägger min röst på Sandra Linder!
Linn Olsson
Sandra Linder: En läsvärd blogg om livet - kläder, familj, vänner, inredning! Det är så jag ser en riktig stjärna - en stjärna i livet, i sitt eget liv.
Sarah Tjulander
Tindra Löfgren
Michaela Nilsson

Vilka tänker ni rösta på? :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: