Allergisk mot katten i knäet

Godmorgon!

Jag vet inte varför jag vaknade så tidigt som 06.15, men varför somna om tänkte jag och gick upp. Kokade kaffe, plockade i köket.. Mamma var nog ganska nöjd när hon kom upp :)

Sitter nu med en kopp kaffe, läser bloggar å har en katt ömsom spinnandes ömsom sovandes i knäet. Jag är lite lätt allergisk mot katter, så får se hur länge jag klarar av å ha henne i knäet... Men det är ju så mysigt! Fast det börjar klia i näsan, och jag har redan nyst några gånger.. Tycker det är trist å va allergisk - i alla fall mot mammas katter! Har tidigare varit rädd för katter och haft en överdriven respekt för dom. Jag har känt att de är oberäkneliga och därför inte litat på någon katt. Jag har fortfarande svårt för många katter, men börjar bli allt mer vänskaplig med katter hos vänner. Men självklart är mammas katter bäst! :)

COMMENTS
cajsa tapper - fotoblogg säger:

Jag blev allergisk mot katter för något årsedan och jag tycker det är så jääävla jobbigt haha... Jag tänker knappt på det och så helt plötsligt står jag där med kliande ögon och nyser haha :P

Svar: Ja, jag tänker inte alltid på det jag heller... så svårt också för dom är ju så mysiga, speciellt min mammas katter då,... så man vill liksom gosa, å sen efteråt tar jag mig i ansiktet utan å ha tvättat händerna å då får jag världens kli och rinn osv... :P
Anna Lovisa

2012-08-10 | 17:13:20
http://lovelycajsa.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: